Bra film

Igår kollade jag och Magnus på Angelina Jolies nya film Changeling. Den var faktiskt väldigt väldigt bra. Handlar om en mamma som kämpar för att få tillbaka sin son som kommit bort. Hon får ingen hjälp av polisen alls, dom tar hem en pojke som stämmer in på hennes beskrivningar men det är inte rätt. Men polisen vill inte övertalas trots att hon har många bevis på att det där inte är hennes son.
Historian är sann, och jag måste säga att den va väldigt rörande! Angelina Jolie spelade den här rollen grymt  bra, man såg verkligen hur ledsen hon var. Och vem skulle inte vara det, varje mors mardrömm antar jag är när ens barn försvinner och man har ingen aning om någonting.

För dom som pallar med lite drama så rekomenderar jag den absolut!


Ett plus i filmen är också att hon är sjukt vacker som 20- tals kvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0