Brum brum

Jag kom alldeles precis hem ifrån körlektionen! Det gick bra faktiskt, självklart lite saker som jag måste träna på men det förstod jag ju. Det var därför jag gick dit, för att få lite feedback liksom! Det var lite annorlunda eftersom att det är en ny bil man kör, bromsen tog mycket lättare på den här än vad den gör på mammas och alla andra bilar jag kört. Men det var väldigt skön att köra!

Var i skolan först och gjorde typ en bär soppa/kräm som man serverar med vispad grädde. Jag smakade bara när den höll på att koka men det var riktigt gott faktiskt. Någon Dansk dessert tydligen. Nu ska jag äta lunch med mamma, fiskbullar blir det mums! Sen ska jag och Amanda hitta på någonting!



Bär soppa/kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0