Early Morning!

Nu har jag varit uppe i en sissodär timme. Har ätit frukost med mackor te och juice. Efter frukosten tof jag en sån dä Knorr Vie shot som tydligen ska vara bra. Mycket frukt och grejer i. Den var helt okej faktiskt, hoppas att den gör så att jag håller mig pigg nu under dagen!
Ska snart åka ner till nynäs och övningsköra, sen ska jag till Nynäsakuten och kolla mina värden osv. Äta lunch med mamma blir det nog och sen kanske jag ska baka bullar med Anny!
Vilken dag eller hur?!

Igår kväll var vi hemma hos Jimmy och Helen och tittade på fotboll, Inter vs Manchester United. Det blev ingen bra match då den slutade 0-0. Zlatan hade en dålig dag igår, eller han spelade bra men alla andra sög!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0