Flash Back

Nu sitter jag här och lyssnar igenom The Killers nya album som jag har tankat, sjukt bra! Men jag är inte förvånad.
Jag har en grymt ful tröja på mig som det står fjortiZz-05 på med en slogan som lyder: det är inte lätt att vara bäst!
Det får mig att tänka på tiderna då man inte var så klar i huvet då man gick upp på scenen i folkets hus för att uppträda för alla skolor i hela kommunen plus lite till. Man var nervös innan man lkev upp och man ångrade sig när man klev av. Inte nog med att man ångrar sig när man klivit av scenen, nej då gör vi dvd på skiten som alla barns mammor köper för att: "du var ju så duktig min son/dotter". Och när man ser den där dvd:n..Det är då man tänker nej fyfaan ALDRIG mer! Var står man nästa år...jo på scenen i folkets hus och tjoar för fulla muggar igen. Så fortsätter detta skede i fyra år!
Ville bara dela med mig av detta minne.

Nä nu äre nanna kudden som gäller. Sov gott!

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0