Fredag kväll!

Jävlar vad dålig jag är ibland på att skriva. Men men, jag gör så gott jag kan!
Idag har jag varit på bio och käkat med Anny, Jimmy & Helen i Heron City. Det var jätte trevligt! Vi käkade på O`Learys och man kan ju inte direkt klaga på maten där faktiskt!
Vi såg Stieg Larssons Män som hatar kvinnor, den var jävligt bra faktiskt. Jag har dock inte läst hela boken, bara en bit i början. Men dom andra hade läst den och sa att filmen var bra för det! Självklart hade dom missat massa saker men vafan så är det alltid. Om ändå Harry Potter filmerna var hälften så bra som böckerna, nu är ju visserligen filmerna sjukt bra iaf men då kan ni tänka er (för er som inte läst böckerna) hur bra dom är!

Nu ska jag lägga mig och mysa lite med min man. Imorgon ska han och Kaj tapetsera mammas rum medan hon och jag åker till Länna och Haninge och shoppar! Jag ska övningsköra då btw så var inte ute på vägarna vid tolv tiden imorogn förmiddag! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0