Go me!

För er som inte vet så rökte jag förut, men i fredags var det två veckor sen jag tog mitt sista bloss. Eller jag ska väl inte säga sista, men jag har inte rökt sedan dess iaf.
Det var faktiskt ganska lätt. Grejen var den att jag sa aldrig att jag skulle sluta, jag vaknade på lördagmorgonen och kände bara att idag har jag ingen lust att röka så jag försöker ge fan it!
Och jag klarade det, söndagen gick också utan en cigarett. Sen dess har jag bara inte rökt och det är riktigt riktigt skönt. Det bästa av allt är att man luktar gott igen! Innan luktade man askkopp om håret när man gick och la sig, fingrarna luktade skit, jackan och alla andra kläder luktade inrökt. Men nu är jag äntligen fri!

Så för dom som vill sluta röka säg inte att "jag ska sluta nu"  gör det bara. Ha med dig ett paket cigg i väskan så vet du att du har om det nu inte skulle fungera! För jag lovar, det är fan värt det!


My old favourits!

Kommentarer
Postat av: amanda

DUKTTI HUNTTI

2009-02-11 @ 20:16:52
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0