God Morgon!

Nu är det dags för skola. Jag dödar lite tid här på morgonen innan framför datorn med ett litet blogg inlägg, pindelharpan och självklart the Voice morgon TV. Så jävla bra, såg idag att Josefin har likadana hörlurar som jag ifrån Skullcandy.
Idag är det matlagning hela dagen som gäller, och jag är ganska taggad. Fick förvånandsvärt många timmars sömn i natt  även fast jag sov ensam för första gången på ett halvår nästan. Och då menar jag ensam, för ingen var det här hemma förutom jag och katterna som jag lovat mamma att göra sällskap och mata.

Ye ye, nu ska jag möta Carro vid tåget.

Skullcandy. Skönaste hörlurarna ever, och snyggaste!

Skullcandy, skönaste och snyggaste hörlurarna ever!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Jag måste fråga vad dessa hörlurara heter? Min syster önskar sig sådana i julklapp och jag skulle gärna vilja ge dom till henne. Svara Snarast möjligt.



Tack på förhand!

2011-12-04 @ 17:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0