Helg!

Nu är det helg för mig och det känns underbart!
Imorgon ska jag till Farsta en sväng på dagen och på kvällen ska jag och Magnus mya med kräftor. Kankse ska vara barnvakt åt mitt kusinbarn Jolin också över natten, men  vi får se hur Magnus mår eftersom att han har varit magsjuk.
Lördag blir det mys pys kväll hemma hos Amanda med Carro och Matilda! Kul kul! Bara inte Miss Gardelin är på sitt fitthumör som hon kan vara ibland. Haha!

Känner att jag inte har så mycket mer på hjärtat just nu..



Lördagens värd!

Kommentarer
Postat av: amanda

fitthumör? jaså det säger du. om jag e på fitthumör så är de för att ditt fittslem luktar

2009-02-08 @ 15:35:16
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0