Helgen

I helgen blev det inte så mycket blogga för min del. Jag har haft way to mutch för mig. Vilket bara är bra tycker jag, jag har ingen lust att sitta vid datorn hela dagarna om jag är ledig. Då vill man göra roligare saker!
Alla hjärtans dag som var igår va jätte mysigt! Vi fick skuts in till stan av Jimmy och Helen (Magnus bror och fru), som gladeligen körde oss i sin nya bil! Vi strosade runt lite, stannade någon gång ibland på något shysst hak och tog en bira. Klockan halv sju gick vi på bio, fredagen den 13:e såg vi en dag för sent men ändå. Den var helt okej. En klassisk skräckfilm som dom har gjort om. Efter det tog vi en taxi och skulle ätit på en italiensk restaurang som ligger på Nybrogatan, Capri heter den. Men det var fullt och dom tog bara emot bokningar. Så då åkte vi till vårat favoritställe Bbq Steakhouse som ligger på Kungsgatan! Det var mumma. Sen kom pappa och hämtade oss vid elva tiden!

Tack Magnus för en underbar alla hjärtans dag! Hihi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0