I väntan

Nu sitter jag hemma hos pappa och tittar på Toon Disney, det är Hos Musse på Tv! Kanonkul!
Jag ska alldeles snart möta mamma vid Nynäsakuten för att ta lite tester (nej jag vågar inte gå själv för jag hatar sjukhus och allt som hör det till!).
Körlektionen gick iaf bra, vi tränade lite start i backe osv. Mötte Emelie på körskolan, hon skulle köra upp då så hon var jätte nervös vilket jag verkligen kan förstå! Jag vet inte hur det gick ännu men jag hoppas att det gick bra!
Jag vill också ta körkortet nu, men jag fyller år om fyra månader typ så jag måste vänta...
Ye ye, nu ska jag gå!



Skulle kunna tänka mig en Audi Q7 när jag har tagit körkort!


Kommentarer
Postat av: catarina

Q5an är mkt bättre ;D mindre och smidigare. Q7an har fått negativ respons just för att den är så stor och osmidig. är allt bra med dej annars? hur blev de med fotningen? jag har din klänning. :)

2009-02-25 @ 14:35:39
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se/
Postat av: amanda

haha aa ja skulle kunna tänka mig en hummer

2009-02-26 @ 20:10:46
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0