Just another day

Idag har jag ätit lunch med Magnus hos polskan com vi kallar henne, hon har den bästa maten i nynäs utan tvekan!
Efter att han skutsat hem mig till honom igen så gick jag bort till hans mamma och beställde nya gardiner och lite annat smått och gott till hemmet ifrån en katalog som jag gluttade lite i igår. Varorna skulle komma om 14 dagar ungefär, vilket känns som en evighet för jag vill ha sakerna NU!!!

Nu ska jag starta en tvättmaskin sen ska jag städa lite badrum. Efter det hade jag tänkt plugga lite teori till körkortet! ;)
Här är sakerna jag beställde idag:

        
Panel gardiner svarta och natur & stänger, svarta

   
Hjärtekrokar     Vägg ljusstake             Skål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0