Kanin

Mitt senaste påfund är att köpa mig en kanin! Jag är jätte sugen på att ha en liten sprallig sak att ta hand om!
Jag har mailat på en hane som jag hittade på blocket. Men sen såg jag en jätte söt hona på kanin paradiset som omplacerar djur och det känns nästan bättre att ta en därifrån. Hon har gått igenom ett hälsoprogram och hon som äger paradiset säljer inte kaninen förrän hon vet att den är redo. Och det känns ganska tryggt faktiskt plus att man gör ju en väldigt god gärning.
Magnus har lovat att hjälpa mig bygga en jätte stor utebur till kaninen så att den kan röra sig lite. Jag måste överväga det lite till men jag tror att jag har bestämt mig!



Namn: Busan
Djurslag: Kanin
Ras: Dvärgvädurslöwen
Ålder: 1år
Kön: Hona
Övrigt: Jättebusig tjej med ett coolt kroppspråk, väldigt personlig kanin. Hon har massa roliga sprall för sig i buren och rejsar runt som en liten tok ibland. Världens sötaste och jättesnäll att hålla på med.

Söt va? Man kanske kan byta namn på henne Busan är inte så fantasifullt. Amanda tycker att jag ska döpa henne till Säckard!


Kommentarer
Postat av: carro

säckard? den ska ju hete crack eller ngt och gå på anabola?

2009-02-10 @ 17:20:11
Postat av: amanda

asså busan va FETT töntigt!

ska skriva några fler namnförslag om ett tag

2009-02-11 @ 20:19:27
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: Linnéa

haha jaa jag vet lite fantasilöst! ja kom på namn!

2009-02-11 @ 21:33:52
URL: http://linneanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0