Kväll igen..

Nu sitter jag här hos Magnus och tänker på vad för nytta jag har gjort under dagen. Vilket är..ingenting! Eller någonting har jag väl gjort, tvättat, städat lite, bäddat rent och hjälpt till med maten ( som Magnus skulle lagat helt själv idag men det gick inte så bra för honom att steka både blodpudding och bacon samtidigt!) men sen har jag nog bara tittat på Tv och slöat.
Började pyssla lite med Scrapbooking, skulle göra ett kort till Magnus eftersom att han inte fick något på alla hjärtans dag, som han blev avis över eftersom att jag gjorde ett varsitt till mamma och pappa. Men det gick åt helvete allting så jag la ner skiten!
Imorgon kommer Amanda hit och jag ska laga mumma mat till henne och Magnus, sen ska vi äta chips och glo på film typ.. Angelica skulle varit med från början (var det bestämt sen en vecka tillbaka) men hon kom plötsligt på att hennes bror fyller år så hon ska inte vara med nu! Synd för henne..Hehe!

Nu ska jag skriva lite inköpslista!



Något liknande blir det imorgon!

Kommentarer
Postat av: amanda

födelsedagar e bara en gång om året men tjejkvällar kan man ha varje dag. ändå.

2009-02-21 @ 00:16:19
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: Anonym

farsan ringer dagen innnan, lite svårt att veta då!

2009-02-22 @ 11:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0