Kvällis

Har precis fått iväg disken och tvättat av sminket och borstat tänderna. Är så jävla trött ska snart sova så att jag är pigg imorgon, för då ska jag nämligen köra första gången på körskolan. Det ska jätte roligt att höra vad han tycker osv. Se om mamma, pappa och Magnus har varit duktiga eller totalt värdelösa! Men jag är nog inte helt värdelös så lite duktiga har dom nog allt varit. Pappa är minst lika exalterad som jag att få höra vad han säger så han vet om han har gjort rätt!

Lägger lite spindelharpan nu som jag måste gå ut minst en gång, annars kan jag inte sova. Btw jag och Carro hade svenska redovisning idag om en 1700-tals författare (Stagnelius hade vi, säger kankse inte någon så mycket, men det var iaf han som skrev Näcken ni vet...) och det gick riktigt bra faktiskt. Känner mig ganska duktig när jag för en gångs skull har gjort klart ett arbete ordentligt! GO ME!
På Lördag firar jag även en månad som rökfri!!! Faan vad jag är bra alltså!!! WOOP WOOP!!!


Inte för att vi åker hundspann så mycket nere i Stockholm kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0