Lång promenad

Var nyss ute på en lång promenad med mig själv här ute på landsbyggden. Det var härligt faktiskt, solen sken och fåglarna kvittarde..eller något liknande. Gick bort till där min farbrors svärmor har sommarhus, där jag har varit när jag var liten med mina kusiner..Kollade hur det såg ut nu för tiden och det var lika gulligt som det var förr.
Kameran fick följa med ut, så jag tog lite bilder..Inte för att jag är värsta fotografen eller har en bra kamera men iaf det är roligt att ha!
SNart kommer Magnus hem, han har jobbat och efter det så åkte han och spelade golf. Eller vad jag förstår så står man inne och slår lite boll. Men iaf när han kommer hem så åker vi väl och handlar och hyr film tills ikväll. Mys mys, nu ska jag försöka plugga lite. Vi får väl se hur det går!

Här är lite bilder ifrån min promenad:





En grön hink sak


Ladan


Ett förråd eller något och en gammal matkällare


Vattnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0