Lov

Idag var första riktiga dagen på lovet! Inte har jag gjort något mycket roligare för det! Eller jag var och fikade med Amanda en stund och det var trevligt! Hon ska åka på kryssning ikväll som hon var jätte taggad för och jag hoppas att dom får roligt!
Jag vill också åka bort, fast inte på kryssning men typ Grekland eller  något skulle sitta fint just nu! Längtar bort så sjukt mycket, skulle vara så mysigt att åka med Magnus och bara ta det lugnt, sola lite, gå på stan och kolla på skit, sova på hotell och bara ha det bra! Gud vad jag vill det!
Aja, här är två fula bilder från fikat på Kullsta idag!



Amanda med kaffet





Juste! Jag fick böckerna till körkorts teorin idag! Så nu gäller det att plugga plugga plugga! :)


Kommentarer
Postat av: amanda

skicka bilderna på denise khanka

2009-02-26 @ 20:12:08
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0