Min helg

Länge sen jag bloggade nu, eller i fredags var det väl sist. Men ändå. Hinner inte riktigt blogga på helgerna..
I fredags så blev det ingen tjejmiddag, men jag och Magnus åt gott och mös sen i utebubblet hemma hos hans mamma och pappa som var borta. 
I lördags var vi och käkade på Thai restaurangen och gick på bio med Jimmy och Helen ( som förresten inte är gifta som jga skrev förut, vet inte varför jag fick för mig det, men dom är förlovade iaf det vet jag!) Valkyria blev det. Den var faktiskt bra. Den slutade bra, inte som alla andra amerikanska filmer slutar så det var roligt! Helt klart en film man ska se!
Igår jobbade jag hela dagen 11-21, skönt att vara där igen. Det var typ två månader sen jag jobbade sist så det var riktigt roligt!
Så såg  min helg ut helt enkelt!



Tom Cruise i Valkyria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0