Morgon.

Gud så skönt det är att vara ledig! Jag trodde att jag skulle sova hela dagen i dag, men förvånansvärt så vaknade jag klockan 9 imorse! Och det här inte till det vanliga! Förmodligen för att jag ville sova bort hela dagen för en gångs skull..

Kollade klart på Robin Hood alldeles nyss (den tecknade alltså) , som jag fick utav Magnus igår! Jag bara älskar Disneys klassiker, och det vet han om. Jag har tidigare fått Törnrosa och Den lilla sjöjungfrun och så har han Peter Pan hemma, som är en av mina favoriter! Mitt mål är att så småningom ha hela paketet! Snövit och alla ni vet..
Man har dom ju på vhs men det är inte lika kul för dom som släpps nu på dvd är specialutgåvor och så är dom numrerade. Så det blir lite mer stil på dom då! Plus att det är ju  åttio nio gånger bättre bild på dvd skivorna!
Robin Hood är också en av favoriterna, tycker även om den otäcknade med Kevin Costner. Mest för att han är så jävla snygg i den filmen...

Nu ska jag duscha och tvätta mitt hår som är så jävla skitit just nu så det är äckligt! Sen ska jag ta vara på dagen tror jag. Självklart på min första lediga dag så är det ingen sol.. Men jag antar att jag får leva med det!




Oo de lally!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0