Samhällskunskap

Sitter här i skolan ieg och bara  väntar på att få gå hem! Eller jag får väl gå hem när jag vill men om jatg är här så kan jag vara kvar ett tag till tills jag slutar. Jag har precis gymmat stenhårt ärligt talat faktiskt) i en timme. Det var riktigt skönt. Angelica skulle också gymma för hon ska ju bli hälsosam nu. Men hon trampade två gånger på tränings cykeln sen gick hon därifrån. Elin var iofs med, men hon hade inga kläder med sig och så tror jag att hon var med bara för att spana in killar ni vet! Men jag var duktigt iaf!
Igår blev det inte mycket bloggande men det hade jag tänkt ta ikapp idag när jag kommer hem till mamma. SKa ladda upp lite bilder också! ;)



Inte för att jag är på stranden så ofta men ändå jag vill ju vara smärt och fin för min man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0