Scrapbooking

Sitter här nu och kollar på min lilla scrapbook hörna som håller på att damma igen. På senaste tiden har dte bara inte blivit av med pyssel. Men det är faktiskt´riktigt roligt. Jag håller på med ett familjealbum just nu som jag,min bror Hampus och min mamma och pappa är med i! Det blir jättefint för man får det precis som man vill ha det(nästan iaf).. Jag måste köpa en fotoskrivare bara så att jag kan skriva ut bilder jag har på datorn och göra ett album med lite kompisar och lite allt möjligt i.
Det är as kul att sitta med för man blir så himla koncentrerad och vill aldrig sluta, timmarna bara rinner förbi. Så jag funderar nu på att sätta mig ett tag innan jag ska sova..



Om ni skulle vilja prova lite smått på internet så har ni en bra sida här: http://www.smilebox.com/scrapbooks/
Det är givetvis mycket roligare att hålla på med för hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0