Skön

Bilderna får väl vänta ett tag till eftersom att den här datorn inte heller har intag för minneskort. För det här är en spel dator enligt Magnus.
Sitter och lyssnar lite smått på Caroline Af Ugglas, dels från melodifestivalen i lördags men också En del av mitt hjärta. En cover av självaste Janis Joplins låt Piece of my heart som är en av topp tio låtarna i mitt liv.
Hon är så jävla cool alltså, helt egen. Hon skiter i hur hons er ut när hon sjunger hon kör på bara. Jag har själv gått en körlektion för henne och det var as roligt. Hon har en egen teknik som hon lär ut och den fungerar bättre än vad resten av alla sångpedagogers gör. Tror att hon har kvar "Kör för alla" som det heter. Isf rekomenderar jag det verkligen!
Hon var iaf helt klart bäst i lördags från vad jag har sett. Gämfört med Shirley Clamp vars röst skar sig på några ställen..Inte bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0