Teori

Har precis läst igenom häftet med vägskyltar..Nästan hela iaf, har några kvar men jag blev så less i ögonen så jag bestämde mig för att göra något annat en stund!
Men det är sjukt vad mycket olika skyltar det finns, massor som man inte ens har sett förr och som man aldrig skulle kunna föreställa sig om vad dom betydde. Vissa är ju ganska självklara. Men det är fan mycket att plugga, fast ändå så var det mindre än vad jag hade tänkt. Jag vet inte riktigt ännu hur jag ska använda alla böcker osv, men det få jag väl reda på när jag är på teori kursen sen!
Sitter hemma hos pappa nu och väntar på att han ska komma hem, vi ska ut och köra nämligen så att jag kan öva lite på det som Janne sa att jag skulle träna på. Imorgon ska jag till körskolan igen och köra, det ska bli roligt!
Nu ska jag fortsätta läsa lite tills pappa kommer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0