Träning

Idag gymmade jag lite när vi var borta i Tumba. Det var inte så roligt för jag var själv och då blir det tråkigt. Mycket roligare att gymma med pappa eller någon annan. Plus att om pappa är med så cotchar han lite, då anstränger man sig mycket mer. När jag är själv så lägger jag typ av när jag inte pallar mer och då blir inte så mycket gjort!
Men men, lite träning fick man. Det bästa är att direkt efter åkte vi till första pizzeria hak och jag drog i mig en Calzone och en burk cola! MUMMA!!
Magnus sitter och övar på gura igen, jag ska måla naglarna sen ska vi göra Gino så här på kvällkvisten och svulla! Mmmmmmmmmmmm!
Sen blir det sova, för imorgon är det skola och jag ska gå på matten så jag börjar klockan 11.



Här kommer en sån där ego bild på mig sälv igen..En gammal jäkel.
Herregud snart börjar jag väl med dagens outfit och sånt där skit! Ne fifan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0