Vinter, vår, sommar eller höst?

Jag förstår mig inte på det här vädret alltså!
Igår var det soligt och jättefint kändes verkligen som att våren var på väg! Bilderna om sopade gator och knoppar i träden kom upp. Men icke. Jag kom nyss ut ur duschen och kollar ut genom fönstret och det snöar! Mycket till och med, ser ut som att jag bor i en sån där glob ni vet som man hade när man var liten som när man skakade på den började snön fara. Sjukt alltså. Innan ville jag ha vinter men nu när vädret har varit så tråkigt så har jag verkligen börjat längta till våren( och då har våren varit den värsta årstiden enligt mig tills nu).
Jag vill att påsken ska komma också, jag tror att Amanda vill det med! Haha! ;D


Jag längtar verkligen!
Då ska jag göra massa fula kort också till folk!

Kommentarer
Postat av: amanda

hhahahahahahaha JA JA

2009-02-11 @ 20:17:41
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0