Bättre sent än aldrig!

Jag har inte kommit till datorn förrän nu! Jag tror inte att jag har tid för en blogg om jag ska vara ärlig.. Eller kanske när magnus har formaterat laptopen så att den fungerar som den ska. För som sagt så kan man inte lägga in bilder osv på den här datorn för det är ju en "spel dator" som han säger. Och hos mamma är jag ju inte så jätte ofta så så här blir det....
Men lite kortfattat om vad jag har pysslat med:
Torsdag: Gardinerna och allt annat lull lull ifrån Jotex kom, så jag och min man rå städade, han putsade till och med fönstrerna (!!!!!)..jag har bilder men jag får väl lägga upp dom sen antar jag!
Fredag: Anny (Magnus mamma) fyllde år så vi var där och fick i oss smörgåstårta och massa annat gott (vin t.ex.) Det var jättetrevligt!
Lördag: IKEA med Magnus och Amanda, vi mötte Jimmy och Helen där inne också! Super mys! Köpte säng bla och lite annat till gästrummet! Efter det så lagade vi Tacos och sen skutsade vi hem Amanda. Efter det så målade vi på första lagret i gästrummet!
Söndag: Jag jobbade och när jag kom hem till Magnus så hade han målat andra varvet, så vi tog bort tejpen och det blev skit snyggt!
Måndag: Skola, Teori kurs på körskolan och sen skruvade vi ihop sängen!

Ja sen har det inte hänt så mycket mer! Men jag ska bättra mig med skrivandet och jag vet att det här var ett tråkigt inlägg! Men men.. vad gör man?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0