Desperate Housewives och Christine

Igår var det premiär för Dh och Christine som ni kanske vet! Och fan vad bra dom serierna är alltså!
Desperate Housewives håller fortfarande fast att det har hållt på ett tag nu, många serier blir ju så utdragna efter två säsonger typ som Oc som höll i en säsong ungefär!
Sen har vi ju The new adventures of old Christine som är så jävla roligt! Min favoritserie inom komedin och kanske över huvud taget är Vänner som jag tror att dom flesta tycker om! Men efter den, så tycker jag faktiskt att Christine är roligast.

Sitter på kontoret nu i köket, är precis klar med en Flygande Jacob som jag och Carro kokade ihop! men nu måste jagj dra igen!



Desperate Housewives



Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0