För sent

Idag var jag uppe klockan halv sju, skulle köra på skolan klockan kvart i åtta så då var jag tvungen att gå upp så tidigt för det var den enda bussen som passade som gick tjugo över sju, eller jag kan väl erkänna att jag znoozade tills klockan kvart i! Körningen gick bra, efter det gick jag till Thorssan och tog en fralla för att sen gå till Nynäsakuten och ta blodprov eftersom att jag inte fick göra det sist, för tydligen så måste man lämna järn prover innan klockan tio på morgonen!

Efter det gick jag hit till pappa för att kolla lite på Tv tills jag skulle gå till bussen för att åka till skolan, men morgontrött som man är så somnade jag ju här i soffan så jag missade bussen jag skulle tagit. Så nu sitter jag här och äter krossad annanas på burk och väntar på nästa buss. Och jag som har mitt sista matteprov nu hoppas att jag klarar det!
Nu måste jag gå till bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0