Gardening

Ett tag sen jag skrev nu, men som jag sa så hade jag ingen lust där ett tag. Men ska försöka ordna upp det igen!
En vis människa sa till mig: du kommer inte hitta nishen om du bara slutar skriva! Det var såklart Amanda som kom med dessa visdomsord!
Jag tänker inte dra upp vad jag har gjort under tiden, men ingenting häpnadsväckande har hänt iaf...

Imorse övningskörde jag med trafikskolan, det gick jättebra. När jag var framme vid gymnasiet sen för att gå på samhällslektion och svenska så visade det sig att lektionerna var inställda. Så jag passade på att hjula ett par varv och sen åka hem till magnus igen!
Väl här ute på landet tog jag vara på den soliga dagen genom att städa ute på tomten. För snart är det dax för plantering och jag ska plantera så mycket fint så att magnus trädgård kommer vara finast av alla! Jag tycker att det är roligt att hålla på med, jag är absolut inte duktig men roligt är det! Eftersom att man är uppvuxen i lägenhet så har man ju inte haft så mycket trädgård att öva på, förutom dom gånger man var hos farmor och hjälpte henne lite (eller, hjälpte och hjälpte, jag var väl mest där för att få äta upp alla jordgubbar och smultron. Men iaf..)

Nu ska jag ta tag i mina recept som jag har handskrivit och lägga in på datorn för att sen någon gång skriva ut dom och ordna en schyst pärm! Vi hörs. Puss på er!



Kommentarer
Postat av: amanda

som jag tar äran för

2009-03-30 @ 20:35:53
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: amanda

jag ska ju hjälpa till

2009-03-30 @ 20:36:40
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0