Joggning

Nu sitter jag hemma hos mamma och har precis tittat klart på Breakfast at Tiffany's som jag inte hann se klart sist.
Ikväll ska jag vara barnvakt åt Jolin för Irina ska se Män som hatar kvinnor, vilket jag tycker att hon gör helt rätt i.
Funderar faktiskt på om jag skulle ta mig en liten joggningstur, jag tycker om att jogga men det har varit så dåligt vägunderlag nu på sista tiden så det har inte känts lönt. Men nu så ser det faktiskt helt okej ut!
Fan, jag har blivit hurtig egentligen. I söndags så gymmade jag ju i Tumba när Magnus spelade bandy och då körde jag ett ganska hårt pass. Och igår var jag upp och gymmade i gymnasiet med pappa. Det blev ett ganska hårt pass det också! Damn I'm god! Men jag gör dte inte för att jag vill bli smal ( eller lite så är det väl) men mest för att det är så jävla skönt. När man har tränat hårt och sen står duschen så känner man sig så himla nöjd med sig själv!

Så ja, jag tror jag drar på mig dojjorna och kutar en sväng!


Det här ser väldigt mysigt ut!

Kommentarer
Postat av: amanda

man blir väl förfan inte smal av å gymma

2009-03-04 @ 23:35:42
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0