Körning!

Nu har jag kört ganska långt både igår och idag. Igår körde jag till Haninge med mamma och sen tillbaka som jag sa. Idag, eller imorse så körde jag in till Värtahamnen med pappa för att hämta Hampus och Timmy som kom med båten. Jag körde dock inte hem därifrån för Hampus är så jobbig ibland och ska säga massa saker bara för att stressa upp mig. Under dom nästan 18 åren som jag har varit hans syster så har han lärt sig vilka knappar han ska trycka på.
Iaf så gick det väldigt bra både igår och idag tycker jag!

Nu ska jag och pappa äta en sen frukost, jag tröck i mig två mackor imorse vid åtta innan vi åkte men jag är hungrig igen.
Sen ska vi ut och köra lite till, för jag ska provköra en bil som jag förmodligen ska köpa! En Opel Cadett Cab blir det! Den låter mycket lyxigare än vad den är, men den är ganska söt faktiskt!


Kommentarer
Postat av: amanda

du får ju gå på anger manegement

2009-03-04 @ 23:40:43
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0