Kvällis

Nu är klockan 00:13 och jag är jättetrött, eftersom att jag har varit uppe sen halv nio imorse!
Denna lördag har varit riktigt lyckad som jag sa igår att jag trodde den skulle bli.
Valpkursen med Helen var sjukt rolig (bilder kommer imorgon), efter dte åkte jag och Magnus ner till nynäs en sväng och uträttade några ärenden! Sen kollade jag lite smått på Mamma Mia! som jag tycker är så skön att titta på, för att vila mig lite!
Sen började jag med matlagning och Petra kom (som hade med sig en annanas ist för en blomma vilket jag tyckte var väldigt gulligt eftersom att jag tycker om annanas!) mamma kom förbi på middagen också.
Vi kollade på melodifestivalen och jag tyckte att det var väldigt tråkigt att Caroline af Ugglas inte vann! Men vad gör man....

Nu orkar jag inte skriva mer! Men vi hörs imorgon!



En bild som jag redan haft, men det var vad jag orkade lägga upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0