Love love love!

Idag har jag varit ledig som vanligt på fredagar! Jag har varit en riktig hf också (hemmafru som magnus alltid kallar mig). jag har tvättat och bakat brysselkex som Anita (Amandas mormor) gör så himla gott. När vi var där i tisdags så fick jag receptet utav henne så jag tänkte prva idag. Dom ligger och ska svalna nu, sen ska jag skära och grädda dom i ugnen!

Men sen kom magnus hem nu för en liten stund sen! Och vet ni vad han kom med.. Blommor! Superfina blommor fick jag! Och jag ÄLSKAR att få blommor!! När jag var liten och farfar frågade vad jag ville ha när jag fyllde år så sa jag att "jag vill ha blommor i paket". Jag är inte så duktig på krukväxter och sånt där, men när jag får en bukett så kan jag inte bli gladare! 

Min bukett!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0