Måste hitta det som är jag

Nu var det så där länge sen igen som jag bloggade! Har lite skrivtorka antar jag!
Men jag känner också att det vore roligare om jag hade en blogg som det skrek Linnéa om! Något som verkligen är jag och som jag skriver om. Jag måste hitta en nish helt enkelt och just nu har jag ingen aning om vad det skulle vara! För skiten jag skriver nu är ju inte så roligt igentligen!
En header måste jag fixa också så att den ser lite rolig ut, ja det är massa helt enkelt.

Efter skolan tänkte jag dra hem till mamma och då ska jag lägga upp bilderna från lördagen som var jätte trevlig! Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: amanda

nischen kan du ju bara hitta genom regelbundet skrivande! du kan ju inte komma på vad du ska ändra på om du slutar skriva

2009-03-25 @ 11:47:13
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: Nikita

Hej ! Vad kul att du skaffat blogg.

Hoppas allt är bra! Du får hälsa mimmi så mycket, hampus med om du träffar honom något.



Hoppas vi kan komma ner något i sommar =)



kram Nikita

2009-03-26 @ 19:02:14
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0