Min dag

Denna onsdag har varit väldigt bekväm än så länge!
Jag hade glömt ställa klockan igår innan jag somnade så jag vaknade lite för sent. Jag skulle egentligen gått upp typ halv sju för att vi skulle åka till vin och sprit museet, men jag vaknade först av klockan vid halv nio och då tänkte jag att dte inte var någon idé eftersom att vi skulle åkt halv åtta bussen, så då sket jag it och somnade om!

Vaknade vid halv elva igen duschade åkte ner till nynäs med magnus för att göra honom sällskap när han åt lunch. Sen så åkte vi ner till Kicks för att jag skulle fråga vad hon tyckte att jag skulle ha för ansiktskräm eftersom att min hud har blivit helt fucked up nu på senaste. Så då fick jag av min underbara pojkvän en ansiktskräm och Clear-up strips som hon tyckte att jag skulle ha. Så vi får väl se om det blir bättre!

Efter det så åkte jag in till farsta på hemligheter idag igen, det gick bra och jag tog även en egobild som ksulle vara en skämtbild men som blev hur seriös som helst! Så jag tänkte bjuda på mig själv och lägga upp den!
Nu vill jag att mamma ska komma hem så att jag får vofflor! :)



Torra läppar kanske?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0