My man!

Nu är det så här att min pojkvän Magnus har tjatat ända sen jag skaffade den här bloggen om att ägna ett inlägg om/till honom. Jag har förklarat att det är ganska töntigt men han tycker att jag ska göra det ändå! Så det blir väl någonting sådant nu då.
Igår när jag gick upp i ottan för att övningsköra så satt det en lapp på ytterdörren som han hade satt dit när han var uppe på natten till mig! På den stod det: Jag älskar dig hur mycket som helst! /Din man.
Jag tycker att det var så gulligt så då tänkte jag att jag faktiskt kunde skriva tillbaka i bloggen så att han får lite som han vill!
Så till dig min kära skriver jag nu att jag älskar dig också hur mycket som helst! Puss och kram på dig my love!

Så nu var det gjort!



Min lapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0