Mys pys

Nu har vi precis återvänt efter ett bad i ute bubblet hemma hos Anny och Ove som har åkt bort över natten. Det var riktigt skönt faktiskt.
Efter att jag skrev inlägget tidigare idag så kom Amanda ut på en fika! Vi drack kaffe åt brysselkex (som blev  lyckade i smaken men inte riktigt så snygga till utseendet som jag hoppats, men övning ger färdighet!) och bullar och snackade skit. Det var mysigt. Jimmy och Helen kom förbi en sväng också, dom skulle hämta lite kött i fysen som dom har förvarat här, dom blev kvar en liten stund och vi pratade lite skit också!

Imorgon kommer att bli en riktig superdag tror jag!

På morgonen ska jag med Helen på valpkurs som hon hjälper till med, det ska bli så himla roligt att få träffa massa små söta valpar!

Efter det ska jag hoppa på magnus i sängen så att han vaknar, så kanske vi åker till farsta en sväng, men bara kanske. Men roligast ska nog bli att min allra älsta kompis ( nu menar jag inte att hon är gammal, för hon är lika gammal som mig. Men hon är den jag kännt längst!) Petra ska komma på besök. Jag ska laga en jättegod fiskgryta och så ska vi (som jag egentligen inte tycker om) kolla på melodifestivalen. Men jag kan offra det för henne för det var evigheter sen vi umgicks. Jag tror faktsikt inte vi har umgåtts sen vi kom hem ifrån Thailand och det var över ett år sedan!!
Iaf så ska vi snacka ikapp om vad som hänt i våra liv och sånt skit ni vet! ;) Mys mys!

Nu ska jag dra på en rulle och sova, magnus sitter vid sin kära dator. Han måste ju få ha något att göra medans jag snarkar!
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0