Natti

Nu ska jag precis till och lägga mig! Dagen har varit bra, jag var i skolan och bakade Scones och smulpaj! Efter det åkte jag till magnus och gjorde ingenting, när han kom hem lagade jag korvstroganoff som var riktigt god!
Klockan halv sju började teorikursen igen och det var näst sista gången! Och jag kan rekomendera alla som ska ta körkort att gå dom där teorilektionerna för man lär sig så himla mycket mer än att bara läsa i boken själv. Plus att det är mycket roligare!

Imorgon ska vi på studiebesök på något som heter något i form med "palatset" tydligen en stor etage våning på norrmalmstorg som en rik kärring bodde i i slutet av 1800- och början av 1900-talet!
Det kan ju bli roligt att se!

Nu när magnus har duschat klart blir det ett Heroes avsnitt och sen är det sovdags! Natti natti!



Det vore ju coolt om det helt plötsligt stod ett sånt här palats med palmer och grejjer på Norrmalm när man kom dit imorgon och att det visade sig att det var det vi skulle titta på...Det är väl inte så troligt men coolt skulle det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0