Samhällskunskap

Jag borde egntligen göra en egen kategori för Samhällskunskapen för varje gång jag är här så har jag det som rubrik för att jag inte kommer på något bättre!

Igår blev det inte så mycket bloggande jag och Amanda hade fullt upp med vårat inredningsprojekt som tog av stapeln igår. Vi har fått fria händer att inreda Magnus ena gästrum. Det var fullt med massa skit där inne så det tog ett tag att rensa bort! Jag har bilder på kameran som jag ska lägga upp sen, för på skolans datorer går det inte att ladda upp och igår orkade jag inte. Vi har redan massa planer för hur rummet ska se ut, vi har inspiration ifrån den Engelska landsbygden och idag var vi och valde färg till väggarna! På fredag bär det av till Ikea för att handla möbler! Det kommer bli så jävla fräscht! WOOP WOOP!

Nu måste jag fortsätta med mitt arbete!



Här var inte så mycket till rum men engelsk landsbygd iaf! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0