Valpkursen

Nu har jag fått in dom få bilderna ifrån valpkursen som jag var på i lördags (utan valp dock).
Bilderna blev inte så jättebra, men jag vill lova att det är inte lätt att få dom där spillevinkerna att fastna bra på bild. Ni kan ju tänka er fem/sex valpar som tjoar runt!'

Men här har ni dom iaf:










Som sagt var, dåliga bilder men ni fick lite smak på det iaf. Här ser man bara tre av hundarna, men dom var sex stycken totalt och alla olika raser! Min lilla favorit var dalmatinen!


Kommentarer
Postat av: Mavve

Och du är min favorit!

2009-03-16 @ 18:38:13
Postat av: amanda

såg ut å va en trevlig promenad

2009-03-16 @ 21:52:18
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0